Швидко спливає час... І знову весна. Ще один навчальний рік прямує до свого логічного завершення. Пройдуть підсумкові та перевірочні роботи, навчальні екскурсії і знову в нашому комплексі, як і в інших школах країни, 2 червня 2014р. гостинно розпочнуть свою роботу пришкільні оздоровчі табори з денним перебуванням.

Для багатьох батьків із різних причин такий спосіб оздоровлення дитини є єдино можливим. Далеко не кожна сім'я може відправити свою дитину на море або в дитячий санаторій. Навіть путівка в заміський табір вимагає значних матеріальних витрат. Оздоровлення ж у пришкільному таборі, особливо завдяки підтримці міської влади, стає доступним кожній сім'ї, а для малозабезпечених і багатодітних сімей, дітей-сиріт - узагалі безкоштовним.

Для школи пришкільний табір, або шкільний майданчик, як його звикли називати, достатньо наболіле питання. Організація його роботи й функціонування протягом майже всього місяця лягає на плечі адміністрації школи та вчителів початкової та старшої ланки. Дуже важко розраховувати на творчу енергію та ентузіазм учителя по закінченню навчального року, коли нервова система виснажена й потребує відпочинку чи хоча би зміни виду діяльності. Вихованці пришкільного табору також за рядом обставин змушені залишатися ще майже на місяць у стінах школи, що, звичайно, не сприяє оздоровленню. Особливо це стосується шкіл, що як і наша, розташовані серед асфальту сільських вулиць, і нажаль не маємо парку чи скверу, а подорожі за межі району та області за браком коштів узагалі неможливі.

Як, попри всі «мінуси», зробити час перебування в таборі цікавою, корисною та яскравою частиною літніх канікул? Вихід тут один. Не можеш змінити обставини - зміни своє ставлення до них, перетвори «мінуси» на «плюси»! Замінити рутинну повсякденну роботу творчою, скрізь бачити позитив, не зводити оздоровлення учнів тільки до посиленого дворазового харчування, прогулянок на свіжому повітрі та денного сну з читанням казок, не відкидати жодної цікавої та корисної пропозиції стосовно організації табору - ці завдання треба виконати, щоби 14 днів табірної зміни не перетворились на змарнований час.

Перетворюємо «мінуси» на «плюси»!

Колектив вихователів - це ті ж самі вчителі, які відпрацювали весь навчальний рік, а не досвідчені працівники заміських таборів? Зате добре знають кожного й кому яку справу доцільно довірити!

Наш табір не на березі річки й не в лісовому гаю, а на шкільному подвір'ї. Зате все під рукою, і вихователі добре знають всі місця й можуть раціонально використовувати шкільне приміщення та подвір'я.

Вихованці - не нові цікаві обличчя, а ті ж самі «Миколки та Петрики»? Зате добре собі уявляєш психологічні особливості кожного й можеш попередити можливі конфлікти. А також продуктивно використовувати можливості учнів.

І на останок. Учителю впродовж навчального року в погоні за успішністю та якістю знань залишається небагато часу на різноманітні цікаві виховні заходи, а на розважальні й зовсім часу нема. Коли ж, як не в першій місяць літніх канікул надолужити та вдосконалити те, що за браком часу залишилось незакінченим!

Дитина - це перш за все творча особистість, яка потребує постійної реалізації своїх задумів і планів. На мою думку, тільки правильно спланована, з урахуванням потреб дітей у самореалізації робота пришкільного оздоровчого табору може дати можливість цікаво, весело та з користю для здоров'я провести час, позбавити вихованців нудьги та відкрити в собі нові таланти.

На допомогу...

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi